Razer представи очила за виртуална реалност

Интересът към технологиите за виртуална реалност продължава да нараства. Пример за това е отворената платформа OSVR, която включва очила и съпътстващ OSVR Hacker Dev Kit, създаден от Razer в сътрудничество с Nod Labs, Sixense, Leap Motion и Gearbox Software, Sensics.

Razer_OSVR

OSVR вече поддържа популярните енджини Unity 3D и Unreal Engine 4 (в бъдеще се обещава поддръжка на HeroEngine и др) и може да работи с устройствата на Bosch, Razer, Sixense и LeapMotion. Производителят отбелязва, че платформата OSVR е съвместима с VR-устройствата от сорта на Oculus DK 2 и Vrvana Totem. Очилата OSVR HDK минимизират оптичните изкривявания, което позволява да се намали корекцията на цветовете и допълнителната работа на програмистите.

Очилата могат да взаимодействат със специалния пръстен на Nod Labs за управление с жестове и следене на положението на тялото. Жестовете на потребителя могат да се пренесат във виртуалната реалност и с помощта на контролера за движения Leap Motion.

Самите очила са снабдени с акселерометър, жироскоп и компас, както и с USB 3.0 портове за включване на външни устройства и вътрешни разширения. За извеждане на изображението се използва 5,5 инчов дисплей с резолюция Full HD (1920 х 1080 — 401 ppi), който обновява картината с честота 60 Hz.

Очилата OSVR се очакват на пазара към юни тази година, цената ще е около 200 долара.

Hobby Team

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *