Microsoft повишава производителността на Xbox One като разблокира седмото ядро

Анализ на новата версия на SDK за разработчиците на игри за Xbox One показва, че Microsoft планира да увеличи производителността на конзолата като разблокира още едно от 8-те ядра на процесора. Конзолата използва 8-ядрен процесор, в който две от ядрата поначало са резервирани за системата и само шест се използват в игрите. Сега вече в игрите ще могат да се използват 7 ядра.

Xbox_One

Повишаването на производителността по такъв начин има и някои негативни страни. Игрите, използващи 7 ядра не могат да се възползват от нестандартните гласови команди, а само от системните и ще загубят достъп до някои функции на Kinect.

Освен това, използването на стандартните гласови команди може да е до известна степен рисковано, тъй като тяхното активиране може да натовари седмото ядро до 50% и в този случай не е изключен конфликт за ресурси. Явно отговорността за правилното използване на това ядро изцяло се прехвърля към разработчиците на игри.

Що се касае до безопасността на конзолата, загубата на част от запазените за системата ресурси няма да се отрази на защитеността на Xbox One.

Hobby Team

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *