Crytek взима „на въоръжение” Mantle API от AMD
AMD (NYSE: AMD) обяви тази седмица своето технологично партньорство с Crytek, което ще добави нативна поддръжка от страна на графичния Mantle API за CRYENGINE. CRYENGINE е последната итерация на водещия гейм-енджин, който е в основата на игровите заглавия на Crytek от 2004 г.
Mantle API на AMD прави създаването на игри за РС по-ефективно от когато и да било. Обявен през септември 2013 г., Mantle работи, като рационализира комуникацията между централния процесор и графичния процесор при игрите. Отстранявайки „тесните места” в тази комуникация и използвайки по-ефективно съществуващия РС хардуер, Mantle помага да се подобри общата игрова производителност.
“За AMD е удоволствие да предостави поддръжка на Mantle за огромната аудитория от геймъри и разработчици на игри, към които достига CRYENGINE на Crytek”, каза Ричи Корпус, директор ISV гейминг и сътрудничество в AMD. “AMD и Crytek заедно проправят пътя за графичната индустрия, която по-добре използва графичните процесори на AMD с ‘по-близко до метала’ API проектиране.”
Мощната комбинация от Mantle и CRYENGINE дава на разработчиците на игри средствата да ускорят своите разработки и да извлекат безпрецедентна гейминг производителност, изключително от AMD продукти с Graphics Core Next (GCN) архитектура.
“Crytek се гордее, че обогатява CRYENGINE с най-новите и впечатляващи рендъринг възможности,” каза Севат Йерли, CEO и президент на Crytek. “С интегрирането на новия Mantle API на AMD, CRYENGINE ще спечели достъп „на ниско ниво” до хардуера, което дава изключителна ефективност, производителност и контрол върху хардуера.”
Включването на Mantle API от AMD сега ще позволи на лицензиантите на CRYENGINE да подготвят своите развойни лаборатории за бъдеще все по-фокусирано върху визията ‘по-близо до метала’, която проправя AMD.